hr/>
aiy ..cmat datang!!anyonghaseo..

I can make everyone believe that I don't LOVE YOU. But I find it so difficult to Convince myself that it's true .

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

cute bunny love you all .. :))

Wednesday 25 January 2012

Bosan , Bosan dan Bosan !




hey , guyss ! hummm , arie niy tjuk kuang 
okay kodd . haha coz kite skunk 
nga bosan thap monyet sihh . haha merapu sda 
ahakss , btw kte cuti seminggu au lme an
ne lha kite ta bosan thap monyet n sgle ny yg ad lha 
huhu . pape un kite ase cm ta mo skola agy 
lha ! coz hmework b'lmbak . mlaz gler II na uat . da lha 
Mr. D next week da tade , sdeyhh ny . 
t msty kre bored gler , act sme yg bored sme cm kite 
angkat tangan n uat muke chumell cm 
monyet niy . hehe :DD juz kdingg . jgn ad yg uat btol 
sda ! haha . k lha tatao na m'rapu ap agy .
byebye guys . </3 my heart is broken b'coz of your my
boy . huaaaaa :[ sdeyhh jup . 

No comments:

Post a Comment