hr/>
aiy ..cmat datang!!anyonghaseo..

I can make everyone believe that I don't LOVE YOU. But I find it so difficult to Convince myself that it's true .

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

cute bunny love you all .. :))

Wednesday 12 October 2011

M.E.R.D.E.K.A

yeah akhirny abez un exam!! tpy cuak lak
na tggu result .,haha
pape un thnx tok sume yg bgy smgat 
n wish me luck!! sayangg 
kownx., pape un result kownx sume 
msty the best au., hah, kpde 
kngkwn ak yg bru abez smlm ap cter lha
kownx an .,snang ta B.Arabny.,
huhu k lha ak tatao na ckp pea agy..
agy un skunk post ak mkin 
ngarut2 an .,jdik doa'an spye result ak the best.,
k lha tata .. SAYANGG MUIZ!! <3

No comments:

Post a Comment